بهترین تفریحگاه ها برای ماه عسل(قسمت اول)
نوشته شده توسط : سپیده محمدی

چنانچه در جستوجوی یک ساحل ارام ، یک دریاچه ی عجیب و دراماتیک و یا یک مقصد لوکس هستید، این هتل های لوکس قطعا به شما کمک خواهند کرد. ما برخی از آنها را برای شما آماده کرده ایم.

 

 هتل

 

1. تفریحگاه جزیره پیتر Peter Island

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

واقع شده در جزیره پیتر ، جزایر ویرجین آیلندز Virgin Islands که یک جزیره خصوصی و عاشقانه است و کاملا در انحصار شماست. در این جزیره شما می توانید از دیدن غذاهای جذاب، کافه و رستوران روباز لذت ببرید. اصلا شهرت این جزیره برای غذاهای استثناعی و جالبش و البته مناظر بکر و خارق العاده اش است.زیرا سبک غذاهای این جزیره از ترکیب طعم غذاهای بین المللی و مواد غذایی مختص خود جزیره است.

 

image.jpeg

 

موقعیت روستایی این مکان با چشم اندازهای خیره کننده ، با قابلیت انتخاب بین اندازه و سبک های مختلف ویلاها ، حفظ حریم خصوصی و بهترین تجهیزات ممکن آن چیزی است که در تفریحگاه این جزیره برای شما فرهم میشود..

 

2. تفریحگاه پالمیلا Palmilla

این تفریگاه در سان خوزه دل کابو San Jose Del Cabo ، باخا کالیفرنیا سور Baja California Sur ، مکزیک واقع شد است.
این تفریگاه  به عنوان "جواهر باخا" در نظر گرفته شده است، یک تفریحگاه آرام خصوصی و بکر ، با احساس و لوکس است. اقامتگاه های رو به اقیانوس که هر کدام دارای تخت آفتابی کنار ساحل، ایوان و امکانات دیگری هستند را در اختیار همگان قرار می دهد. در محل تفریگاه  امواج گرم بر روی خط ساحلی چشم نواز می لغزند و نهنگ ها که به جست و خیز مشغولند از فاصله ها ی دور دیده می شوند . سبک دلپذیر و قدیمی مکزیک ، با سقف های کاشی شده به رنگ اجری ، دیوارهای سفید و فضای روستایی با فواره های نفیس ،ساکت در میان نخل های رقصان ، گیاهان حاره ای و دیگر شکوفه های گرمسیری خودنمایی می کنند.

 

image.jpeg

image.jpeg

3. تفریحگاه جزیره های من Hayman Island

 این جزیره که در سد بزرگ ریف Reef ، استرالیا واقع شده است یک تفریگاه پنج ستاره است که بارها برنده ی جوایز متعدد شده است و شما را به قلمرو فوق العاده ای از تشریفات بی نظیر ، غذاخوری فوق العاده، آرامش کامل و در جزیره و ماجراجویی جذاب در سد بزرگ ریف و مناظر نفس گیر آن می برد.


در این تفریحگاه به جزئیات و برخورد  حرفه ای خدمه برای سپری کردن اقامتی لذت بخش در /ان هتل می شود توجه داشت. در این تفریحگاه استخرهای سایبان دار و آبشارهای زیبا در میان باغ های بکر، گردشگاه های بزرگ و فضای باز در اختیار شماست.

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

 

4. برج العرب Burj Al Arab

 این برج که در دبی ، امارات متحده عربی واقع شده است به عنوان لوکس ترین هتل جهان برگزیده شده است. این هتل هفت ستاره بهترین امکانات را برای مسافران به سبک مهمان نوازی عربی ارائه می دهد.
دارای پذیرش خصوصی و در تک تک طبقات میز پذیرش به همراه عده ای از خدمه های آموزش دیده و حرفه ای در خدمت مهمانان هستند ،  می توانید از برترین خدمات در طول اقامت خود در این هتل مطمئن باشید و از توجه بی حد و حصری که به مهمانان می شود لذت ببرید. در این هتل می توانید از سوئیت دوبلکس مجلل همراه با تجهیزات اداری خصوصی و برترین تکنولوژی روز لذت برد.

همچنین امکان استفاده از میز پذیرش در هر سالن ، دوش های قطره ای و جکوزی ، ناوگان رولز رویس ، پیشخدمت در سراسر ساعات شبانه روز و غذاخوری زیر دریا و نیز زیر ستاره های آسمان فراهم است.

 

هتل

 

hotel




:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: